Öncelikle hayırlı olsun 😊benimde 3 yaşında kızım var kızımda 4 ay bulantı kusma ile geçti sonrasında çok rahattım şimdi tekrar hamileyim 19+2oldum hala kusuyorum bulantı ilacı kullanıyorum prilam üstelik erkek cinsiyeti erkek bebekte rahat geçiyor diyorlar ama artık inanmıyorum yani cinsiyetle bu tür şeylerin alakası yokmuş anladım ☺️☺️