Sermec27 Deneyces26 ben de 10+3 haftalık hamıleyım en basından beri ayaklarım buz gibi oğlumda da cok üşürdü ayaklarım cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum 🥰
Bsmlh Deneyces26 ben 16 haftam bitti hala ayaklarım ısınmıyor napıcamı şaşırmış durumdayım 🙈 ilk tahmin kız dedı erkekle alakası varmı bilmiyorum ama degısmediyse salı öğreneceğim inşallah 🤲
Purpura26 Deneyces26 6+3 ben de aynıyı. Ayaklarımı ısıtamıyorum. 2 kat çorap ve pandufla geziyorum. Gece de sürekli eşimin bacağının altında 😀
NazYas Deneyces26 6 haftalık, yaklasık 10 gundur ayaklarim usuyor geceleri tam aksi atesleniyor kizimda boyle olmamisti baska seyler olmustu her bebek farkli demek ki
Busra34ybg Deneyces26 şuan 21 olduk şükür ama 7. Haftadan 12. Haftaya kadar ayaklarım buz gibi oluyordu asla ısıtamıyordm 2 kat çorap giymeme rağmen ısınmıyordu sıcak su torbasını koyunca rahatlıyordum şimdi geçti şükür ama ayak çok üşürse erkek bebek olur derlerdi benim öyle oldu 😂
Deneyces26 Busra34ybg hayirlisi olsun inşallah canımm benim ara sıra oluyo ben 4 çorap bide yün patik giyiyorum hala soğuk bazen de sıcak basıyor Darısı başıma inşallah
Elfylmz032 Sermec27 ben 2 gebeligimde olmadım böyle kızdı ikisi bu 3.cü ayaklarım çok Üşüyor nasip artık 😂
Elfylmz032 Bende 8+3 haftaligim bu aralar ayaklarım buz isinamiyorum evde sıcak ama hormonlar demekki
Sermec27 Elfylmz032 bakalım hayırlısı benim oğlumda hiç ısınmadı ayaklarım bunda cok soguk bakalım cinsiyetle bir ilgisi var mı 🥰
Mercimekmom Purpura26 aynı aynı ayaklarımı eşime sokuyorum ısıtıyorum kat kat giyiniyorsun nasıl bu kadar soguk oluyo şaşıyorum diyor 😂
babyberry Deneyces26 kesinlikle buz gibi oluyor kalkıp yıkıyorum sıcak suyla kurutma ile kurutuyorum sıcak çorap giyiyorum ama baktım sürekli aynı şey olmayacak sıcak su torbası koyuyorum ayaklarım altına bazen de bel boşluğuma koyuyorum rahatlatsın diye