Mel05 Son adet 9 ekim yani suan 8+1 oluyor bu 8 hafdalikmi 9 hafdalikmi diye geciyor. Ben 8 saniyordum bir yerde 8 (7+0-7+6) diye okudum kafam karisti
Cemrreedemirci Mel05 kusura bakmayın ama kendime hakim olamadım. Haftalık diye yazılır hafdalık değil.
34_21_23 Mel05 8 haftayı bitirmiş oluyorsunuz artı olarak yazılan sayı da 9. Haftanın günleri oluyor. 8+6 dan sonra 9. Haftayı da bitirmiş oluyorsunuz o şekilde.
Babytmr Mel05 yani 9 haftalık diyebilirsin canım son adet tarihlerimiz aynıymış buarada hayırlı olsun🙋♀️
Mel05 Cemrreedemirci tskler ama okadsr yazi hatasi normal diye dusunuyorum cunku dogma buyume yurtdisinda yasadim turkce yazilimda sorunlar olabiliyor.
busbus35 Cemrreedemirci hakikaten buna mı takıldıniz burası hamilelik formu yazı dersi Türkçe kullanım formu mu 🤔😂 bazen çok komik yorumlar yapıyorlar hakikaten bunlardan bir tanesi de sizinki
Cemrreedemirci Mel05 olabilir tabiki. Öğrenmiş oldunuz ne güzel. Çok bariz bi hata ondan uyarmak istedim. Durumunuz itibariyle olabilir böyle şeyler.
Mel05 busbus35 aynen katiliyorum size insanari bilip bilmeyip yazilar yargılarcasına. Ben kendimle barişik oldugum icin o şekil cevap yazdim kendi yazdindan kendi utansin 😉
busbus35 8+1 demek 8 hafta bitmiş dokuzuncu haftanin ilk günü ne girmişsin yani dokuncu haftana başlamis oluyorsun 9+0 oldumu 9 haftan bitmiş onun cu haftandan ertesi gün baslicak sin 😁🙏❣️🎈
Esosunannesi busbus35 benim ki suan 5+3 ne kadar olmus oluyo yanj cnm kafam karisti bn bir ay 1 hafta diyom
busbus35 Mel05 ben birde Google hafta hfat gebelik haftası kaçıncı ay oluyor diye yazil tablo indirdim hep ordan kaçıncı aydayim diye baktım 😁❣️kafam çok karisiyor du ❣️🙏 sağlıklı gebelik gecir insaallah
Babytmr Mel05 aa başka bi forumda ultrason resmi koymuştu biri ona yazmıştım halbuki. O ara ztn hata veriyodu program burada çıkmış yorum kusura bakma canım🙈