CigdemZeynepAkdeniz Merhaba hanimlar 26 haftalik hamileyim çok şükür. Ağustos'da dogum olcak Allahin izniyle💗 sizde durumlar nasil ? Hazırlıklara başladiniz mi? bide bebişler nasil hareketleri falan 😄😄
oglusunakavusmayibekleyenanne CigdemZeynepAkdeniz canım bende 28+1 haftaligim sıcakta bunalmak ve uykusuzluk haricinde bide mide agrım dışımda bi sorunum yok çok şükür oglusum da sağolsun devamlı burdayım ben diyo 😂 tahmini doğum ağustos 12 nasipse 💕🤰
DidemYldrm CigdemZeynepAkdeniz 28+5 haftalık hamileyim temmuz sonu olucak büyük ihtimalle sezaryen olucam hazırlıklar bitmek üzere odası bitti eşyalarını yıkayıp yerleştiricem 1-2 hafta içince sonra da hastane çantasını ve süsleri hazırlıcam
SibelAlp7 CigdemZeynepAkdeniz merhaba 27+4 günlük hamileyim tahmini Doğum 16 ağustos 😀oğlum çok hareketli bin şükür 🙏odasını boyadık hazır oda takımının gelmesini bekliyoruz.İlk etapta giyeceği kıyafetleri de hazır.Bakım ürünleri ve halısı kaldı benim geceliğim de yok Doğuma yakın almayı düşünüyorum.
Tugbaumit CigdemZeynepAkdeniz 28+4 deyiz doktorumuza göre tahminen 7 ağustos doğum tarihimiz ama bakalım 🤗 kıyafetleri bezleri hepsi tamam birtek beşiğinide aldıkmııı tamamdır 😂 benim oğluşum hiç rahat durmuyor kıpır kıpır maşAllahh👼🏻♥
CigdemZeynepAkdeniz oglusunakavusmayibekleyenanne Ay maşaAllah sağsalım alirsiniz ogluşunuzu inşAllah hazirliklara basladiniz mi ? Bizimde tahmini dogum tarihi 24 ve 29 agustos arasi bende kızçemi bekliyorum bizimki biraz nazlı ve trıpci babayla dayiya 👼🤰
Kubra_dmrr 27+1 haftalık hamileyim 💙👼🏼 bu saatlerde akşam 7-10 arası gece uyumaya giderken ve sabah 8-9 arası hareketli oğlum 😍🤰🏻Bebek arabası banyo küvet eşyaları park beşiği ve bebek odası aldık bebek odasının gelmesini bekliyoruz 🤗 onun dışındaki hastane çıkışı zıbın takımları diğer kıyafetler daha eksikler var tabi kıyafet olarak. Burun aspiratörü emzik tamam fon perdesi duvar kağıdı mama sandalyesi kaldı büyük eşya olarak mama sandalyesi için erken ama şimdiden almak istedik son ay alırız onu da bide bavul kaldı hastane eşyaları için lohusa takımı pijaması kaldı oğlumun hastane süslerini kendim yapmayı düşünüyorum bu hafta alacağım bide oda dekorları kaldı led pano raf abajur vs biraz uzun oldu ama sanırım daha birçok şey var aklıma gelmeyen 🤗😂🤰🏻Bu arada sabaha kadar uyuyamıyorum ağrılardan ne tarafa yatsam ağrı ve tekmeler 😂😂 gün boyu 2 3 saatlik uykuyla duruyorum kendimi taşıyamıyorum daha çok ağırlaşmadan inşallah bütün eksikleri bitiririm🙏🏻 Tahmini Doğum 19/23 ağustos
CigdemZeynepAkdeniz Kubra_dmrr Siz baya bitirmişsiniz alışverişi '😊 bizimde perdemiz fonumuz halimiz hazir 1 bavul kiyafetti var ama eksikleride var kizcemin fazla bisey kalmadi bizimde ufak tefek kiyafetler ve dolabi besigi kaldi. Bende lohusa geceligini doguma yakin almak istiyorum kilo aldigimiz icin hedefim 35 haftaya kadar bitirmek sonra dinlenmel lazim 😊
oglusunakavusmayibekleyenanne CigdemZeynepAkdeniz aminnn canım benim rabbim sag salim kucağına almayı nasip etsin benim oglusumda tafra yapiyodu babasına ama 1 haftadır babası konuştukça tepki vermeye başladı sanirim pes etti 🤣 hazırlıkların sadece beşik ve bebek arabasi kaldı canım diğerlerini hallettim çok şükür bi kıyafetleri yıkaması kaldı onu da 30. haftaya geldiğimde halledicem nasipse eşimin işleri çok yoğun olduğu için boş olduğu vakitlerde hemen aldık
Kubra_dmrr CigdemZeynepAkdeniz evet çok şükür önemli büyük olanlar bitti Allah nasip etti 🙏🏻 Allah hepimize yavrularımızın bütün eksiklerini tamamlayabilmeyi nasip etsin 🤗 evet son haftalara çok kalmak istemiyorum ben de insan ağırlaşıyor lohusa takımını da instagramdan buldum iki tane ve uygun diğer yerlere setlere göre onları da bir iki hafta içinde kendi eski bedenime göre düşünüyorum 49 kiloydum hamilelikten önce small giyiyordum şimdi 60 kiloyum medium giyiyorum Doğumdan sonra zaten çoğu gidiyor o yüzden small düşünüyorum 🤗
oglusunakavusmayibekleyenanne Yelizcevik ayy ne güzel allahım sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin yavrularımızı 😍😍💕
Melikesiiiiii Bizde 27+5 olduk 😍 kızım öğlen hariç diğer saatlerde çok haraketli sağolsun 😂 bizim de anne yanı beşiği,bebek arabası,bebek odası,halısı , kıyafetleri,banyo için gerekli tüm eşyalar hazır lohusa takımımı bende sonraya bıraktım 😄
NazlErdoan Bizimse Doğum 17 afustos gibi gözüküyor. Allah nasip ederse🙏 Bunu yazarken bile kıpırdaşan kızım var 💕 bizde odamızı bekliyoruz. Çoğu şeyimiz hazır. Anne yanı beşiğimiz tırnak bakım setimiz ateş ölçerimiz gibi küçük şeyler kaldı. Odamız gelse hepsi yıkanıp yerleşicek inşallah.
BuFi2012 CigdemZeynepAkdeniz Merhaba canım. Bizde 26+1 iz. Tahmini doğum 18 ağustos gözüküyo bakalım ❤ Benimde sağ el parmaklarımda uyuşmayla sırt ağrısı şikayetlerim var. Zaman zaman çok dayanılmaz hal aldığı oluyo ama son aylar biraz daha sabredebilirim sanırım 😍 Oğluşun bütün kıyafetleri tamam bi 5 li isimli hastane çıkışı yaptırcam o kaldı 😍👼🏻 Bugün çantasıyla portbebe ve bebek arabasının siparişini verdim bakalım merakla bekliyoruz. Kişisel bakım ürünleri ve odası kaldı oda ramazandan sonra tamamlancak inşaAllah 🙈🙏🏻
Sheisagirl CigdemZeynepAkdeniz ben daha 2. 3 parça kıyafet dışında bişey almadım herkesin hazırmış masallah☺☺
DidemYldrm Ozgen ben 3 tane doktora gittim kendi doktorum 11+6 da erkek demişti 13+ da ikili teste de erkek dedi doktorum gece sancım vardı devlet hastanesine gittim orda ki doktor da erkek dedi renkli ultrasonda ki doktor da erkek dedi 😅 zaten ikili teste pipisini biz gördük 😅😅