Busraliasaf1 Merhabalar 24+5deyim ve belim çok ağrıyor erkek bebekler annelerinde bel agrısı çok yapıyormuş doğrumu acaba
sumeyye60 Busraliasaf1 Ben de erkek bebek annesiyim 24. Haftama girmek üzereyim ancak bel ağrım yok. Bebeğin cinsiyetiyle ilgili değil de kişinin vücut yapısıyla ilgilidir. Çok yorulmadığım sürece bel ağrısı olmuyor bende çok şükür 🤷🏻♀️ Fıtık olabilir belki 🤔
Eerrennn_ Busraliasaf1 Canım bende bugun 24+4 üm ve belim kopuyor resmen. Oturunca özellikle🤯. Karnımda falan agrı yok şükür. Uzanjnca bile zor geciordu sabah. Şimdi 1 saattir hafifledi gibi. Benmkide erkek
momteacher Busraliasaf1 cinsiyetle ilgisi yok bence, ben 29.haftadayım, kızım olacak.son 3 haftadr 1gün iyiysem 2gün bel ağrısıyla geziyorum geceli gündüzlü🙈 bence bebeğin ağırlaşmaya başlamasıyla vücuttaki ağırlık merkezi değiştiği için oluyor bu ağrılar😬
Busraliasaf1 sumeyye60 Bel fıtığı olduğunu sanmıyorum ama bugün biraz temizlik yaptım mutfakta acaba o yüzdenmi agrıdı oturunca ağrıyor genellikle
Eerrennn_ sumeyye60 benimde 24 de hiç yoktu bugun başladı bir kac günle bile cok fark atıyor bebişler😎 Fıtık degildir bebek agırlaştıkca oluyor ara sıra bunlar