RabiaDVC 3 ay önce kimyasal gebeliğim oldu, doktor küçük çikolata kistim de olduğunu fakat ilaç tedavisine gerek olmadığını söylemişti. Ben soğan kürü yaptım adetle birlikte güzel bi temizlik oldu, akabinde o ay ovülasyon testi ile yumurtlama takibi yaptım ve hamile kaldım. 5 haftalığız 🥰