Bu arada bende soyle bir sey oldu. 30 haftasindan sonra doktorum hep aa tombis bebek kilolu bebek diyordu. 2 hafta onden gidiyordu. Bende oyle olunca her gun yedigim yumurtaya ara verdim. Cunku hamileligin basindan beri her gun 1 tane yiyordum. Simdi cok normal olmus kilosu. Yine basladim yumurta yemege 10 gun kaldi dogumuma😊