36dan beri her gün yaşıyorum, bazen nefesimi kesiyor ayakta duramıyorum. Rahim kasılmasıymış bu, bir nevi doğuma hazırlık. Yalancı sancı anlayacağınız. 5dkda bir olunca hastaneye gitmek lazımmış. Bu yüzden erken doğum bekledim ama bugün 40+0 nişan Bile gelmedi … yine de doktorunuza söyleyin