Belki dönmüş olabilir . Sancıların falan oluyor mu ? Benimki de 28 haftalikken döndü ayaklarını elini biliyorum nerde hareket edince ve bebegin başının olduğu yerde sancılarım oluyor hala da devam ediyor .ama hareketlerinde daha çok artma oldu eskiden geceleri ben uyurken o da uyurdu hareket etmezdi simdi ise gece gündüz hareketli 😂 çok yoruyo oğlum beni ama Rabbim herkese Sagliklisiyla kucağımiza almayi nasip etsin.