34.hfta içindeyim çok yoruldum ikiz birde bebeklerim nefes bile almakta zorluk çekiyorum napacam bilmiyorum zaman artık bir geçse bnde sağ saglim kurtulsam 36+ da alacaklarda hiç geçmeyecek gibi sanki tasiyamiyorum bebekleri ayaklarım desen balon gibi oldu sizlerde durumlar nasıl acaba 😏