Arkadaşlar yaklaşık ayın 10 undan bu yana boğaz ağrısı ve aşırı öksürük vardı. Bugün gögüse gittim öksürük için. Sırtımdan dinledi ciğerlerde bir sorun görünmüyor reflüye bağlı öksürük olabilir dedi. Perebron ve Gaviscon şurup yazmış. Perebron şurup ezcası hamilelerde kullanılmamalı diyor ama kullanan vaar mı ? Doktor niye yazdı öyleyse kafam karıştı