Bitter93 Merhaba hamişler bir sorum olacaktı hamilelikten dolayı karnıma yağlar vs sürüyorm bu da tüylenme yaptı doğumdan sonra dökülür diyorlar diye ellemedim ama rahatsız olmaya başladım sizde çıktı mı çıktıysa alıyor musunuz
Meryemkale Bitter93 bende de yağlardan dolayı çıktı Dr um adayla alabileceğimi söyledi 1 kere aldım şuana kadar. Tüylenmenin çözümü var çatlağı yok diyo Dr o yüzden takmıyorum yağlara devam