Merhaba güzel anne ve anne adayları..
Üçüncü gebeliğim ve çok yoruluyorum 19 haftalık olduk hep bi hastalık hali içerisindeyim ya başım ağrıyor ya dönüyor ya sırtım belim ağrıyor ya midem bulanıyor veya yanıyor hiç iyi olamıyorum bu da beni çok yoruyor aynı zamanda da çalışıyorum. Nasıl geçer bu dönem sizde de böyle oluyor mu? Nasıl başa çıkıyorsunuz neler yapmalıyım? Sürekli yatmak istiyorum ama bu defa da iyice modum düşüyor daha kötü oluyorum