kızlar facebookta hamilelik sayfasından bi yöntem öğrendim.biyerde paylaştım ve 100 kişi yorum yaptı 95ininki dogru cıktı.doğum yapmıs olanlar bile hesapladı doğru cıktı formül şu : yaşınız la hamile kaldıgınız ayı toplayın. cıkan sayıdan 9 cıkarın. sonuc tek sayı ise erkek , çift sayı ise kız