Merhabalar ben de tüp bebek ile hamile kaldım miniğim 8 aylık oldu şuan hayırlısı ilke kucağıma almayı nasip etsin allahım tüp bebek süreci ayrı hamile kaldıktan sonra kullanılan iğneler ilaçlar ayrı bir travma ama sonunda yavrumuza kavuşmak varsa her yol mübahtır ben çok kanamalı ve lekelenmeli bir hamilelik geçirdim 11. Haftaya kadar ama atlattık şükür hormona dengesizlikler oluyormuş bazen olursa korkma diye söylüyorum şuan 32. Haftamızdayız 11. Haftadan beri maşallahımız var