Seyda08 2 gundur ck hafif bseyler hisseder gibiyim ama bugun 1 2 kere karnımın bi noktasinda toplandigini hissEttm normalmi o sekilde hisseden varmi
Asyakuzusu Seyda08 Ben 16+4 halen bişey hissetmiyorum. Şöyle kelebek çırpınışı gibi olsa o bile yetecek bana. Bende artık hissettmek istiyorum. İlk gebeliğimde 15. Haftada çoktan hissetmeye başlamıştım.
Kuzey61 Seyda08 16+5 olduk göbek altı kasık üstümde yumru gibi şişlik ve kasılma hissediyorum bende doktorum magnezyum verdi dikkat et çok ağır kaldırma kendini yorma dedi ama çok korkuyorum bende ya ilk hamileliğimde hiç olmamıştı
Seyda08 ZehraBasak sanki poposunu falan dayiyo gibi dimi bana oyle geliyo azcik elleyimce duzeltiyo 😂
Fatmaada2015 Walla ben 13 de hissettim su dalgası gibi oluyordu bu arada 3. Bebeğim ondan erken hissettim
ZehraBasak Seyda08 tam olarak ne yapıyor anlayamıyorum ama ben küçük küçük pıt pıtlar hissediyorum 🤣🥰
Nesrinudun Seyda08 evet bende ara sıra hissediyorum ama benimki çok uslu bir kız uyuyor sürekli bnce 😅
Seyda08 Nesrinudun benimkide normalinde uyuyo ultrsonda bile beyfendi bi bacagini indirip kaldıriyor cok zahmet etmiyo😂😂
ZehraBasak Seyda08 ultrasona girmeden çikolata ya da şeker at ağzına 😉 Bana da eltim söylemişti aman aman nasıl hareketleniyor görmen lazım🥰
Seyda08 ZehraBasak yaa onu bile denedim biliyomusunuz ben cok erken saatlerd3 gidiyorm.9 gibi diyorm o saato sevmiyo galiba doktorumda diyo bunsaatleri sevmiyo seninki diye😂
Seyda08 Aryam-15-15 b3nimde ilk gebeligim ama hissettiklerim gercekten bebekmi bende onu algılaayamiyorm hp bi tereddut😂