19231923 Deryabsrn ben yeni boyadım 35 haftalığım doğum da beyaz saçlarımla olmak istemedim psikolojikmen arkadaşım balkonda boyadı organik boyayla maske de taktım zaten koku falan da yoktu hiç
Deryabsrn 19231923 ya ben kendim boyayamıyorum kuaföre gitmem gerekli röfle yaptırıyorum nasıl olucak bakalım 🙄
19231923 Deryabsrn senin ki uzun işlemli zaten röflenin organiği olmaz bu virüste kuaför de ne bilim ☺️
Begm ebrarecem https://m.trendyol.com/bioness/classic-acik-karamel-8-34-sac-boyasi-oksidan-p-37768967?tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:dsa_type:product_kisisel-bakim_productsup_gl_s_&gclid=CjwKCAiA_Kz-BRAJEiwAhJNY7zM_F9xffM-8EGqORE4OA0v_CB0SAWt3qgp1FABserzsosO1fQFu6xoC1kAQAvD_BwE
Aylayla Deryabsrn ben 16 haftadan sonra doktor izniyle boyattım saçltomda çok beyaz car birbıçuk ayda bir boyatıyorum çok şükür bir sıkıntımız yok 29 haftalık olduk