Elifdan Arkadaşlar merhaba, bu benim ikinci gebeliğim. 1. Gebelikte 18. Haftada hissetmiştim. 2. Yi daha erken hissedersin diyorlardı ama 18. Haftadayız hala hissedemiyorum.. sizlerde nasıl olmuştu? Bebek hareket etmeme durumu neden olur?
Sermec27 Elifdan bende onu merak ediyorum oğlumu 17 haftalık hissetmeye başlamıştım şimdi Allah nasip ederse 10+3 haftalık hamıleyım ne zaman hissederim bilmiyorum 🥰
Elifdan Aysun1983 cinsiyeti henüz öğrenemedik ☺️ En son 15. Haftada gitmiştim göstermemişti sonra bidaha gitmedim.
Aysun1983 Elifdan 2 yıl önce 25 haftalık bir düşüğüm oldu oda 2. Gebeliğimdi kızdı hiç hissetmemiştim acaba dedim kız mı
Asyakuzusu Aysun1983 Çok üzüldüm. Çok geçmiş olsun. Ben bir şeyi merak ediyorum. 25. Haftada düşük olunca bebeği hangi yöntemle alıyorlar ?