Kızlar ya jiletle alsak ne olur ki niye ille ağda? Ben lazere gidiyordum ve 8 aydır gidemiyorum malum ve hep jiletle aldım ağdaya gidemem hem acıdan hem utançtan hemde zarar veririm belki.. doğuma gidince de yaparım sonra da yaparım ne olacak ki ille pürüzsüz mü olması laZım doktorlarımız anlayışla karşılamazmı ya