Tabiyki normal benimde yaklasık 1 ay sürmüstü kanamam ilk baslarda 10 15 gün cok olabiliyor sonraki günler azalıyor birden geliyor 35 gün civarı falan sürmüstü benimde 40 bitince de adet gibi olunuyor zaten daha sonrada benim adetim falan düzenli olmustu 26 günde bir oluyorum 40 um cıkınca hersey normale dönmüstü bazı kişilerin adetleride cok sonra falan olabiliyor normal seyler bunlar doktorda kontrol amaclı cagırmıstır merak etme korkulacak bir durum yok bence ama yinede sen doktora gitmeyi ihmal etme canım icin rahat eder sorarsın 🥰