16+4 deyim bugün böyle bi kıpırdanma hissettim karnımda çok açtı sonra yiyince durdu yemekten 2 saat sonra falanda tekrar başladı sanki elimi karnıma koydum sanki döndü gibi hissetim daha sonra az aşşada kasığımda tık tık diye vurdu sanki inanamıyorum da acaba bebekmi diye sizde böylemi hissettiniz nasıldı ilk hisleriniz