Az önce belime çok kötü bir ağrı girdi ve ağlamaya başladım o kadar şiddetliydi ve kasığım acıyor aynı zamanda karnımın içinde bir acı var anlamadım neden doğum olsa nasıl anlarım bilmiyorum birde benim bebeğimin başı yukarda yani saf makat şeklinde duruyor doktor artık dönmez dedi doğum olsa nasıl anlayacağım ?