Leylaminannesi bi arkadaşım bugun tecrübeli bir anne yani ayaksız tulum al beş altı 0.3 dedi birkaç da hastane çıkışı yenidoğan zaten onlar dedi gerisini zamanla al dedi iki ay falan bile çıkmasan evden bu dediklerim yeterli dedi benim ayaklı var tulum bikaçtane şuan ve bikaçtane de ayaksız alacağım başka da almayacağım dedigi gibi bu aldıklarımız iki ay çıkmasak bile yeter hem toparlayınca çıkarız dışarısı hem bize hem bebege iyi gelir bence 🥰