Papi Sevgili anneler bişey danışmak istiyorum. Doktora sormayı unuttum😬 vitamin olarak pregnom ve osteo formula kullanıyorum. Şuan 35. Haftadayım ne zamana kadar vitaminlere devam ediliyor. 🤷🏻♀️
Bebelaktopu Papi doğuma kadar genoferrosarol ve elevit kullandım bide balık yiyemediğim için balık yağı kullanmıştım doğumda kanamam çok olduğu için kan ilacını kırk gün boyunca içmiştim hala
Deniz1634 Benim doktorumda doğuma kadar devam dedi vitaminlere decavit+devid3+ferrosanol+magnorm kullaniyorum