Busra34ybg Kızlar akşamdan beri sanki altta hissediyorum tekmelerini pıt pıt atıyor böyle heran çıkacakmış gibi yaşayan varmı acaba ? 21. Haftadayız
E-sez85 Busra34ybg bende de aynı durum var 22. Haftaya girdik nerdeyse 3 haftadır aynı yerden hissediyorum,haftaya kontrolüm var doktoruma soracağım
Mammimammi Busra34ybg bende çok ayakta kaldıgım da orada hissediyorum. Hatta son kontrolüm de doktora sordum. Tam vajinamda hissediyorum. Tekme atıyor ayagı ordan çıkacak gibi hissediyorum dedim. Güldü gayet normal çok ayakta kalma uzan biraz dedi.
Busra34ybg Srsmsn ay korkuyor insan en son geçen hafta kontrole gitmiştim doktor hersey normal dedi ama ister istemez korkuyor insan 😔
Busra34ybg E-sez85 geçmezse bende yarın ariycam doktorumu çok rahatsız ediyor ve korkutuyor açıkçası 😔
E-sez85 Busra34ybg kesinlikle korkmamak elde değil sorup rahatlamak en iyisi,benim ilk hamileliğim bir de acemilik var tabi. inşallah kötü bir şey yoktur iyi düşünelim iyi olsun 🤲🤗
Cagla- Bu haftalarda yaşanıyor bir iki hafta aralıklarla yaşadım aynısı rahim boy uzunluğum falan normaldi ama makatta bile hissettiğim oluyordu korkmayın ama yine doktorunuzu bilgilendirin tabi
pitircik2021 24.haftam bitti benim yeni ve uzun süredir vajinada hissediyorum gerçekten…pıt pıt pıt atıyor arada. Bende korktum ama 10 gün sonra kontrolüm var normaldir deyip bekliyorum bakalım ☺️