Ozlemkurttt Canlar 36+4 deyim afedersiniz ama inanılmaz derecede akıntım olmaya başladı sarı koyu kıvamlı ama kokulu değil sizce neden olabilir geçen hafta tahlil yaptırırım TEMi çıktı 🤔
[silindi] Ozlemkurttt sarı akıntı ilthap olmuyor sadace mantar da olabiliyor. Benim bir kere olmuştu idrar yaptırdığımda çıkmamıştı doktorum alttan muayene etti mantar başlangıcı demişti. Ya da siz son haftalardasınız diye akıntıda değişiklik olabilir
matruskaa Ozlemkurttt canım son haftalarda oluyor benim sürekli su gibi akıntıyla beraber sarı yogun kıvamlı geliyor enfeksiyon felan çıkmadı ama son günlerde olan durum tabiki yine doktoruna sormanda fayda var 🙏