Nerimn Kızlar 12 haftalık doktor bi cıkıntı var erkek gibi dedi sizce böyle olup sonradan değişen oldumu merak kız erkek fark etmez tabiki öncelik sağlıklı olması 🙏😘
Busra34ybg Nerimn ilk ne demişse o canım banada ilk erkek dendi sonra kızda olabilir dendi ama 20. Haftada net erkek olduğu belli oldu ilk söylenen çıkıyor genelde ☺️
mom6565 Nerimn canım çok erken tahminde bulunmuş fakat erkeklerde çokta değişme olmuyor daha çok kız bebek diyip sonradan erkek olduğu anlaşılan oluyor iki ablamın başına geldiği için onlardan biliyorum
Emoztrk Nerimn ben 12+2 deyim iki gün önce yüzde 90 kız dedi yüzde 10 yanılma payı oluyormuş iki hafta sonra gel tam kesinleşir dedi
Hiraalya Nerimn evet canım hatta ultrason fotosunda pipisi bile gözüküyodu😂😂şimdi o ultrasona bakınca çok tuhafıma gidiyo bu pipi degilse ne diye ama sonrasinda zaten ayrıntılı ultrasonda %100 kız dendi💝şuan 34+3 olduk 🤗
Ciqdem25 Bnimde aynı dün gittim 12.5gunluk hamileyim erkeği animsatyrm sonrada benziyor ama net diyemem dedi.
Hiraalya Nerimn Amin canım çok sağol 🤗Sende hayırlısıyla bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊