Kızlar merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı gittik bebeğe baktı bebek doğum pozisyonu almış 37+2 gebeyim bebeğimin kilosu (3.400) ondan sonra çatı muanesi yapti normal doğum yapabilirsin uygunsun dedi ama epidural doğum yaptirabilirim ağrısız sızısız dedi ama eğer korkuyorsan da istersen de sezeryanlada alırım dedi kızlar size sorum bana epidural doğum mu önerirsiniz sezeryan doğum mu ?