Esra0691 Kızlar merhaba anlara başkent hastanesi Sertaç esin e gitmeye başladım ikiz gebeyim. Burda Doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? Bana Doğum 2500 ve ayrıca kaldığın gün kadar 750 lira dediler hastalar. Daha net bilgi alamadım hastaneden
Carriebradshow Esra0691 merhaba. Eski bir konu ama memnun kaldınız mı acaba. Bende ikizlere hamileyim Sertaç hocaya gitmeyi düşünüyorum. Doğumunuz nasıl geçti hastaneden ve hocadan memnun kaldınız mı acaba