29+4günlük olduk.. Daha dogrusu hamile kaldgmda 37 kilo ile kaldm ilk 3 ayımda şükür kilo vermem olmadı aksine kilo aldım 6 7 ayıma kadr şükür sürekli olark bir ilac dahi kullanmadm 1 hafta önce doktora gittim anneye göre bebeğimiz iyi annenin bünyesi zayıf erken dogum riski de yok demişti.. Ama bir kacgundur regl agrısı gibi agrı cekiyorum ne yermden kalabiliyorum nede bacagımı oynayabiliyorum.. Bebeğim saglıklı hareketli suyum lekem de yok sizede de olur muydu acil yardm lütfen…