Fazla olsun az olmasın ben bir bavul hazırladım içlik dön ve atlet ve alt takım zaten çok koydum üstüne giydircegim takımları ayrı posetledim çünkü Aralık ayı dogcak soğuk olur içlik giymesi gerek mecbur ♥️🙏 😇 kendime bir poşet bebeğine bir bavul için de battaniye kundaklari da var