Ftm bende saat 4 ye gidicem randevuya bakalım ne dicek doktor. Ama 2700 size az gelmiş olsa da normal demiş doktorunuz benim kardeşimde 2600 gram doğmuştu. Hiçte sorun olmadı. Geçen yaz Arkadşım yine 2800 gram Doğum yaptı o da maşallah çok iyi. Çok bi anlamı yok kilosunun yeter ki sağlıklı olsunlar. Daha Doğan’a kadar 3ü geçebilir ayrıca sizin ki