Ciğerde a Vitamini çok yüksek bir iki çatalda bile günlük almamız gereken dozun üzerine çıkıyoruz. Bu da bebeğe kötü etkisi olan şeylerden biri. Doktorum kesinlikle yememem gerektiğini söyledi. Çünkü a vitamini bir çok şeyde var ve biz onu gün içinde fazlaca alıyoruz. Sizde o konuda dikkat edin hekimize danışın bence. Ben de gebeliğimi bilmediğim dönemde yedim ama hamilelik planlamasında olduğum için zaten bir iki çatal yemeyi tercih etmiştim.