Seymanur33 37 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim ama ilk gebelikte hiç sancı ağrı çekmedim. Bu gün saat 15. 00 den beri vajina da Bi ağrı sızı hissediyorum. Klitoris dediğimiz yerde gibi. Tam vajina girişinde değil yani. Sizce neden olur?
Duru999 Seymanur33 merhaba bilmiyorum ama uste kalsin diye yazdim. Allahin izniyle sag salim kucagmiza alalim🌸