Aud28 Duygu0707 merhaba kızlar benim de son adet 3kasım ☺️ Hiç doktora gitmedim evde yaptığım test ile öğrendim pazartesi kan vermeyi düşünüyorum benim için bu gebelik biraz sürpriz oldu beklemiyordum çünkü 2ay önce kürtaj olmuştum boş gebelikten daha önce 4kaybım var hiç bebek ve atan bir kalp görmedim açıkcası biraz tedirginim kan sulandırıcı kullanıyorum bu arada inşallah bu hamileliğim güzel geçer ve bu defa kavuşuruz bebeğimle dua edin lütfen 🤲
Dyg61 Duygu0707 benım son adet 29 ekim ama 24 kasımda yumurtlama gördüm dün öğrendim gebeliği henüz kan veremedim Pazartesi bakcaz inşaAllah
Nisa2077 Duygu0707 benimki de 1 Kasım, 4+6 görünüyo şu an. Dün de gittim doktora gittim gördük çok şükür☺️
Smyyeakyldzz00 Nisa2077 ilk öğrendiğiniZde beta kaçtı . Sizinle aynı görünüyoruz şuanda 4+6 bende oazartesi gidicm inşallah keseyi görürüz :)
Asyaayaz1 25 Ekim son regl ama 3 Kasım yumurtlama 4,3haftalık hamileyim kese göründü ama kan tahlilde yapıldı bel ağrısı ve kaşık ağrım var malesef🤷♀️
Arya55 Burcu57 riskli bir durum var mı her şey yolunda mı çok merak ediyorum o yüzden aceleciyim sanırım 😊
Burcu57 Arya55 aslında bende sizin gibiyim ama eşimle birlkte gidecegim icin o gün musait ilk cocugunuzmu olucak
Smyyeakyldzz00 Nisa2077 ben 27 kasım cuma günü öğrendim 126 yla . Sonrasında beta takibi yapmadık. Ben baya az öğrenmişim yani :) . Sonrasında pazartesi kontrole çağırdı direk tekrar kan takibi yapalım demedii. Bakalım inşallah hayırlı haberler alırım nasip diyelim :)