Candu Merhaba kızlar, 19 haftalık olduk bugün. Kasıklarımda bi ağrı var özellikle tuvaletten sonra daha çok oluyor. Otururken yatarken kalkarken normal mi sizce ? 2-3 hafta önce tam kan idrar falan verdim enfeksiyon vs. Demedi doktor ama bilemiyorum🤷🏼♀️
058elf Candu 16 haftalıkken gitmiştim doktor normal rahim büyüyo ara ara kasık ağrın olur demişti, şu an 18+4 teyiz arada yine oluyor
Betus-27 Candu Candu benimde kasıklarım karın altımda felan oluyor böyle sızı gibi daha çok 18 haftalığım bende az önce doktoruma yazdım hatta kanama olursa görmek lazım yoksa korkmayın yazmış bi hafta sonra kontrolüm var bekleyeceğim artık 🤷🏻♀️
Candu Nergsozdemr sanırım artık bebek yukarı öıkıyor. Çünkü kasıklarım bazen o kadar sertleşiyor ki . Bu arada hissedebiliyomusun hareketlerini ben hissediyorum
Candu 058elf baya arttı benim ya uzun zamandır böyle ağrım olmamıştı. Özellikle kasığımın sağ tarafına giriyor😒
058elf Candu çok şiddetliyse git derim doktora belki bi şey eksikliğindendir canım ya da bebek sağ taraftaysa baskı da yapıyo olabilir 🤷🏻♀️
eylmylk Candu geçen hafta benim de aşırı ağrım vardı. İdrarımı yaparken sanki birşey çekiyolardı sağ tarafta özellikle. Ya rahim büyüyor diye ya da gaz vardı🙈
Nergsozdemr Candu yer değiştirirken sanki toplanma gibi bi his hissediorum başka bişey hissedemedim. Kasıgında miyom olabilir bak oda agrı yapar bebek büyüdükçe oda büyüyo
MihrAsk Magnezyum eksikliğinden dolayı da o ağrılar oluyor hanımlar doktorunuz takviye olarak verebilir
MihrAsk Candu benimde o haftalardayken aynı şikayetlerim olmuştu. Doktorumda magnezyum önermişti hakikaten de işe yaramıştı.
Candu Nergsozdemr aslında miyomum yok 8. Haftada zararsız bi kist görünmüştü sonradan kaybolmuş dedi doktor ama
eylmylk Candu ben biraz kuru kayısıdan meyve suyu yaptım kendime içtim dikkat ettim. Gazmış geçti😂🙈 şu an çok hafif ağrım oluyo rahim büyüdüğü için