sevii7216 benim iş yapacak hiç halim olmadı iki üç aydır, olan enerjimi kızıma ve karnımızı doyuracak kadar ymek yaptım. Sağolsun eşimin hiç yardımı olmaz bana da yük olmaz, ne yaptıysam yedik bu yemek ne demez , burasını temizle de de demez, kendisi yardım etmeyeceği için. 35. Haftada doğum olacak sandık apartopar hastaneye gittik, iki gece kaldım, ben oradayken kayın validemle eltim gelmiş düzce den bizde İzmir de yaşıyoruz. Bebek doğmadı ama onlar geleli rahatladım çok şükür, yemeğimi temizliğimi , herşeyimi yapıyorlar, kızıma da bakıyorlar, Allah razı olsun ikisinden de. Sezeryana bile razıyım şuan ben , ilkim normaldi benim. Allah affetsin de doğsa keşke diyorum sağlıkla inşallah