Merhaba arkadaşlar sizlere bir şey sormak istiyorum. Benim ikinci gebeliğim 16 haftalık hamileyim. Bebeğimi 14 haftalıkken hissediyordum şimdi bir şey hissetmiyorum. Neden böyle oldu ki ? Sizce normal mi ? Bu arada şişman bir gebeyim 🙈o yüzden mi acaba ?