misraerol anladım allah sana da kolaylık versin canım inşallah geçecek hepimiz için
Selinn27 inshallah kuzum 12 haftada kesilir diyorlar hepimiz normale donsek cabucak
esmerella_06 benmde ole neden belirti yok diyorm ama :)