Flower3 Merhabalar , Bülent Kars a giden ve doğum planlayan ya da yapan var mı ? Central Hospital da yaptırıyor doğumu o hastanenin normalde zorunlu sezeryanı mesela 5.000 TL , acaba Bülent bey ekstra ücret alıyor mu merak ediyorum ?