İkinci trimesterdeyken dişimi çektirdim bende. Çünkü oluşabilecek enfeksiyonun kana geçmesi Bebek için daha zararlı olacağını söyledi diş hekimim kendi doktorum da izin verince dişi çektirmiştik. Birde iltihap varsa eğer hamilelerin kullanabileceği bir antibiyotik yazıyor dişçiler