sarisu1 Busra5168 ayakta kalınca çok kötü oluyorum bende 36+1 birde çok baskı yaptığını hissediyorum artık aşağıya
Busra5168 aybkkra belime ağrı giriyor sonra karnım kasılıyor 36 haftaya girdiğim günden beri öyleyim aşağıya baskı oluşup Bi ağrı oluyor ya
Zuzua Bnde aman is yapmim. Cati kemikleri belim agryo hep. Hareketsizde kalmk istemiyorum . Tosbigimde bi orda bi burda nerde belli degil😓 seker desen dayanamiyorum yiyorum firliyo hep.
sevii7216 Bende 37+3 üm yalancı sancılarım oluyor.2 yaşında da oğlum var.ev işi temizlik oğluşumun bakımı yoruldugumda daha çok kasılmalarım oluyor
Zuzua imren91 aynen canim oluyo. Su son 1 haftadr hic onunu alamiyorum sekerin ve bas agrisi ondan sanirsam . Kesin bise diyemem ama bas agrisi var 😓 sadece beni etkilese hic umrmda olmaz sekermis diyetmis . Suan dyet yapamiyorum elimde degil ve canim cok sikkn .200 ble gordum😭
imren91 Zuzua Ay hadi ya, bende bugün diyeti bozdum 140 ı gördüm. Benim çok yüksek çıkmıyordu ama başım ağrıyınca anladım çıktığını. Bebeğin nasıl peki kilosu
Zuzua 34.4 de 2200 gr dedi normal dedi. 32.2 de 1675 di ama . Iki kontrol arasida diyeti bozmustum ama bu seferki gbi cok cikmamisti. Kiloyu dusunmk degilde . Riskleri cok canimo sikiyo.😓 olan bize olsa hadi neyse . Tosbikleri etkiliyo.