Bende beş gün önce akşam sekiz buçukta eşimin ısrarıyla erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı bekliyorum normalde bugün dördüncü gün sadece sağ kasıkta şişlik hissi ve sancıma var eşim bu sefer var diyor uykuya fena düştüm günde üç öğün uyuyorum bıraksan hiç kalkmam şu an bile gözüm uykuda oof of bence psikolojik bu ama eşim var bebiş diyor bir hafta daha bekliycem zorda olsa yalnız değilsin ben de ilk defa hem de akşam vakti silik çizgi gördüm 🤭