istanbul3434 Haticeada 30 hafta bende de dunden beri hafif kasik agrilari var ama dakika tutup sayacak gibi degil yani hafif hafif yokluyor gun icinde
Nazliekinci Haticeada cnm bnde 31+2 oldum benimde bir haftadir bel ve kasiklarimda agri var dün aksam dayanamadim hastaneye gittim acilmam yok ama nst de sancim cikti baska bi hastaneye sevk ettiler orasida hic bisi yapamayacaklarini söyledilr eve gönderdiler yatiyom simdi ayakta fazla kalmicakmisim bol bol dinlenecekmisim
Oglm_0212 Bende 31+2 yim bende de son bir kaç günder regl agrısı gibi oluyor daha 2 saat önce oldu soguk soguk terledim agrıdan ama sonra geçti büyük ihtimal yalancı sancı dedikleri diye düşünüyorum
Ebru222 32+2 haftalık hamileyim. Bence normal ya. Benimde rahmime çok kotu ağrı oluyor. Bazen kalkamayacak kadar şiddetli ağrı. Bazen belimde bugün hafif kasigima da vurdu. Bence vücut doğuma hazırlıyor kendini.
gamzelim2234 @Haticeada gün içinde yorulduysam benimde oluyor dakika tuttum ağrılar düzensizdi sende burdan sancı sayarı aç doktorum düzenli olarak 5 dk nın altına düşerse gel demişti