Arkadaşlar şöyle ki 2’li test ya da 3’lü test yerine yaptırıyorsanız fetal dna çok mantıklı, ama bi sıkını varsa takiplerinizde ne kadar sonuç temiz çıksa da bir amniyosentez ya da koryon villus biyopsisi yerini tutmuyor. Ben yaptırdım iyiki yaptırmısım diyorum en azından süreci biraz daha uzatabildik ve biyopsi yerine amniyosenteze kadar beklemiş olduk ama süreç amniyosentezle de bitmiyor bunun üçlü alt taramalrı var fish, hücre kültürü micro array gibi. 24. Haftaya gelip zaten anormal bişey saptanmamış ve detaylı usg de bir sıkıntınız yoksa boş yere paranızı harcamayın yolun başındaysanız 10. Haftadan itibaren genoks sonuç garantisi veriyor. Geç kalmadan yaptırın biraz içinize su serpilsin inşallah hepimiz bebeklerimizi sağ salim sağlıklı olarak kucağımıza alırız🙏 Umarım faydalı olmuşumdur