Sedahakan14 Kızlar 7 haftalık hamileyim çok fena kabızlık sorunu yaşıyorum sizde durum nedir ne tüketmeliyim
Kucukoglumm Sedahakan14 canım kepek tozu kullan yoğurda karıştırıp ye geçmesse doktoruna danış ama hiç bişey yapmadan durma bn ilk gebeliğimde çaresi olduğunu bilmiyodum kendimi çok zorladım çatlaklar oluştu çok kötü kanamalarım oldu
Aysun1983 Sedahakan14 14+4 bende 12. Haftadan sonra başladı kuru kayısı incir kahve falan tüketiyorum iyiyi mi durum idare eder
happypregnant29 Sedahakan14 bir adet inciri sütle kaynatıp blender dan geçirin bir kaç gün için çok faydasını göreceksiniz
Cemremehmet Sedahakan14 ikizlere hamileyim 17 haftalığım 17 haftadır kabızım ve ıkınanıyorum bütün yöntemleri denedim tek çarem lavman yapmak
Tomwaits2323 Sedahakan14 bende yaklaşık 4-5 haftadır yaşıyordum ama şuan günlük bi avuç tüketiyorum rahatladım hiç problemim kalmadı
Tomwaits2323 Cemremehmet sakın ıkınma olur mu. Halam hamileliğinde çok ıkındığı için basur oldu yıllardır çekiyor🥺