_sumeyyebedir7_ 17+1 günlük hamileyim doktor kontrolümüz vardı 17 cm ve 202 gr olmuşuz internette baktim ama çok kilolu mu doktor normal dedi 3 gün ileride dedi sizin Bebişler kaç kilo bu haftada 🥰
gulbahar0505 _sumeyyebedir7_ benim 17 haftada kontrole gitmistim canim 300 gram di normal demisti doktorum
Meneksekara _sumeyyebedir7_ merhaba kilosunu bilmiyorum ama benim de ultrasona göre 6 gün ileride doktor normal oldgunu söyledi ultrasonsdi bebeğin büyüklüğümüs ultrasona göre 14+3 bize göre son adet tarihine göre yani 13+4
_sumeyyebedir7_ gulbahar0505 internete baktım az önce 130 ile 150 gr oluyomuş ben sok oldum acaba dedim o yüzden açtım postu 😳 Rabbim hayırla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
_sumeyyebedir7_ Meneksekara ay maşallah ne güzel benimki geç döllenme son adet 2 agustos ama ultrason 7 Ağustos Rabbim sağlıkla hayırla almamızı nasip etsin kucağımıza 🥰
Meneksekara _sumeyyebedir7_ amin çok teşekkür ederim hepimizin inşalalh ama normal tarihini yakalıyorlarmış minikler 😆
_sumeyyebedir7_ Meneksekara inşallah yakalar bugün doktora sordum ama öyle bileyin olması imkansız dedi 🤔
Meneksekara _sumeyyebedir7_ çoğu anne de haftasını yakalıyor dedi benim ilk gebeliğim ileride görürüm o zaman yakalayıp yakalayamacgını 😊