Aysegulozenc Merhabalar yeni sezaryen ile doğum yapmış biri olarak önerebileceğiniz süt sağma makinesi markası nedir?
Mollarca Ben baby me mamajo aldım iyi dediler ancak kullanmadım ama kız kardeşimde lansinoh çiftli vardı ondan memnundu aventte iyi diyorlar
Betim aylinsss yeterli oluyor bana ☺️Her 3 saatte bir sağıyorum 15 er dakika yarım saatim pompayla geçiyor
Mollarca aylinsss imkan varsa bence çiftli gecen sene bu zamanlar indirim olmustu belki bu senede olur takip etmek gerek
Betim Ilovemybaby biberon temizleyici ile yıkıyorum sıcak suda öncelikle, sonra 5 dakika kaynatıyorum daha sonra tekrar duruluyorum kurumasını bekliyorum