Nazli34 Nuray23 oo baya yüksek çıkmış senin. Bendeki şansa bak yasaklara denk geldik🙄 neyse yarın 10da gidicem doktoruma🤗
Elifacer Gizem_34 haftaya doktora gideceğim çok erken diye düşünüyorum görende oluyomuş ama malum ortam kötü boş yere oralara girip çıkmak sıkıntı en az şekilde gitmeye çalışcam
Elifacer Bennsuu bence bişey olmaz ya 5 güncük geçmiş ben sağlık ocağında çalışıyorum elimizde gebelik kiti olmadığı için bi kaç sefer 1 ay geçmişleri kullandık hastalara tabi sonrasında mutlaka kan testi aldık ve hepsinde sonuç doğruydu
Bennsuu Elifacer aaa gerçekten mi :D pazartesi bir test daha yapayım kesin sonuç alayım diyordum ama bu bilgi beni o güne kadar rahatlatacak tesekkurler
Elifacer Bennsuu bende 4 gün geçtiğinde öğrendim ama baya silik bi görüntü vardı seninki nasıl direk belirdi mi
Nazli34 Esmaq38y daha varmış canım ama adetine. Ogün bidaha yaparsın. Hem üzülme ben kayıptan sonra 7 ay bekledim bu 8.aydımdı🙄