Nazli34 Bugün adet olmam gerekiyor, ama dayanamayıp önce ovulasyon testi ( mavi olan ) , daha sonra gebelik testi yaptımm. Sanırım hamileyim 🙈🙈🥰
Esmaq38y Nazli34 canım benimde 4 gün adete böyle çıktı ovülasyon böyle çıktı seninki tabii bayağı koyu ama ne zaman yaptın sen
Burcu3506 Belirtin var mıydı canım benimde bugün adet günüm korkudan test yapamıyorum kaybım var 2 ay önce
Nazli34 Burcu3506 valla canım normal adet belirtileri vardi hiç beklemiyordum açikcası. Benimde 7 ay önce kaydım oldu😔
Sunny Burcu3506 merhaba benim de 1 günüm var adete test yapmadım çünkü regl belirtileri var hep. Biri de çıkıp dese ki ben adet belirtilerini dibine kadar yaşadım hamile çıktım o zaman umutlanıcam ama benim adetim de hiç gecikmez ki eli kulağındadır😤
Burcu3506 Nazli34 inşallah benimde vardır canım kendimi hazır hissedersem yapacağım coook tebrik ederim.
Nazli34 Burcu3506 Allah razi olsun canm. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏 ben çok dua ettim, sende et.. ve çok stres yapma ( bu kolay değil tabiki ) biraz boşver yani
Burcu3506 Sunny canım öyle olan çok var ama bende de kAsık agrısı var şuan adet belirtisi olanlar da hamile kaldım diye yazdı cok kez buraya
Elifacer Sunny ben deyim canım o zaman valla öyle kötüydümki 2 gün boyunca ped ile gezdim oldum olucam diye göğüs hassasiyeti adet sancısı bel ağrısı hepsi vardı sonra baktım olmayınca test yaptım ve çift çizgi ortada kabak gibi şok oldum halen aynı ağrılarım devam ediyo adet olacakmışım gibi bi ağrı ama 5 haftalık hamileyim 🤩
Gizem_34 Sunny valla ben afedersin ped takmistim o kadar adet olucam zannettim ki icini rahat tut canimm